Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

luni, 9 octombrie 2017

Desenăm un arici!

 Am găsit, scris în grabă într-o agendă mai veche, câteva versuri însoțite de schițe. Versurile conțin, într-un mod drăguț și ușor de reținut, indicațiile pentru a realiza un desen.

Astăzi ne-am jucat puțin cu aceste versuri și am desenat, cât de frumos am putut, un arici. Școlăreii au fost foarte încântați să participe la acest joc nou. Iată cum am procedat:

  • i-am rugat pe școlărei să fie atenți la mine;
  • am rostit clar și rar versurile în timp ce desenam;
  • am repetat împreună cu școlăreii versurile în timp ce „mimam” mișcările în aer;
  • i-am rugat să repete versurile în timp ce eu desenam un al doilea arici pe tablă;
  • au desenat pe caietul cu foaie velină ariciul în timp ce rosteau versurile.
Le-a plăcut așa de mult că m-au rugat să nu iau caietele cu foaie velină pentru ca ei să poată să mai deseneze și alți arici... La matematică am repetat desenul- însoțit de versuri, bineînțeles - dar am înlocuit acele cu un fel de cifra 1, cea pe care am învățat-o astăzi.
Am încercat o schiță a desenului însoțit de versuri:
Și acum să vă arătăm ce am reușit să desenăm:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu