Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 3 octombrie 2017

Povești pentru pitici: „Ridichea uriașă”

Zilele trecute am încercat să citim o poveste ajutându-ne de cărțile uriașe.
Activitatea a fost reușită, școlăreii s-au arătat impresionași de carte, de poveste, au admirat imaginile și și-au manifestat dorința de a răsfoi chiar ei paginile - ceea ce le-am și permis. Totuși, suntem încă mici și abilitățile noastre de a răsfoi o astfel de carte nu s-au format încă, așa că m-am gândit la o soluție care să mă ajute cât de cât: voi derula imaginile poveștii în timp ce le citesc textul. Așa că am lăsat deoparte „Cărțile uriașe”, pe care avem de gând să le folosim ceva mai târziu, și am început căutarea de materiale și idei cu scopul de a face audierea poveștilor cât mai atractivă.  Pentru început am ales povestea „Ridichea uriașă” - o poveste clasică ce poate fi ușor dramatizată de copii. Imaginile sunt atractive și, printate, pot fi folosite în cadrul activităților de ordonare logică a firului poveștii:






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu