Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 31 octombrie 2017

Săptămâna Altfel: „Lumea poveștilor”(I)

Săptămâna viitoare ( 6 - 10 noiembrie) școala noastră a optat pentru desfășurarea programului „Săptămâna Altfel”, prilej cu care m-am gândit că ar fi foarte potrivit ca, alături de școlăreii mei, să desfășor un program puțin mai „altfel”.
Ei sunt deja obișnuiți că activitățile noastre se desfășoară sub forma unor proiecte săptămânale integrate, dar vreau să imprim acestei săptămâni o atmosferă aparte. Prin urmare, m-am gândit că o temă atractivă ar fi „Lumea poveștilor”. Alături de personajele lor preferate vom exersa, vom învăța, ne vom distra iar la sfârșit întreaga activitate va căpăta un plus de valoare pentru că am de gând să confecționez cu fișele lucrate o cărticică.
Cum suntem în ultima lună de toamnă, șablonul paginilor conține un chenar specific acestui anotimp. În funcție de dispoziția școlăreilor, chenarul poate fi colorat în cele mai diverse culori.
Prima poveste pe care ne-o vom aminti va fi „Albă ca Zăpada”.
Primele fișe le-am pregătit deja și sper ca școlăreii să le lucreze cu plăcere. Fișele vor fi tipărite față/verso, le vom lucra pe rând și la finalul proiectului le vom plia pe linia de mijloc, le vom capsa și...gata cărticica:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu