Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 28 noiembrie 2017

La mulți ani, români! La mulți ani, România!

Săptămâna aceasta am găsit răgazul necesar pentru a dedica timpul necesar unor activități din cadrul proiectului „Veseli românași” și, așa cum sugerează titlul proiectului nostru, chiar am lucrat cu...veselie. Școlăreii au pictat, au colorat, au decupat și lipit - deci au desfășurat mare parte din activitățile preferate.

Deși toate activitățile propuse le-au adus mare bucurie și zâmbetul pe buze, una din ele a fost desfășurată cu mare entuziasm: confecționarea stegulețelor tricolore. Am păstrat intenționat această activitate pentru ultima zi, anticipând întrucâtva bucuria lor de a „flutura” stegulețele. Activitatea a început, de fapt, cu o zi mai devreme, când școlăreii doar au pictat steagul. Această activitate venea în completarea unor discuții despre țara noastră, despre simbolurile României, am ascultat imnul și am intonat și noi, așa cum ne pricepem, prima strofă.
În momentul confecționării stegulețelor, acestea erau foarte bine uscate. Am avut nevoie de un scotch ceva mai lat, frigărui și steagul gata decupat. În momentul lipirii frigăruiei au avut nevoie de puțin ajutor pentru că banda de scotch trebuia aplicată puțin pe steag și rulată pe frigăruie, dar ne-am descurcat și bucuria a fost imensă:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu