Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 27 februarie 2018

Mărțișor cu inimioară și ghiocel

Din lucruri simple, lucrate cu migală, pot rezulta obiecte drăguțe care să demonstreze dragostea și aprecierea noastră față de persoanele dragi.

Un astfel de obiect, ușor și simplu de realizat, este mărțișorul nostru pe care îl vom confecționa cu cea mai mare atenție și dragoste. În realizarea lui am folosit două simboluri: inimioara roșie (care reprezintă dragostea și aprecierea noastră) și ghiocelul (folosit ca simbol al începutului primăverii).
Pentru realizarea acestui model de mărțișor avem nevoie de:

  • carton roșu
  • carton lucios de culoare  albă
  • hârtie glasată/coală de culoare verde
  • etichete imprimate
  • șnur de mărțișor


Din cartonul lucios, alb, am decupat pătrate cu latura de 3 cm. Din fiecare pătrat, tăiat pe diagonală, am obținut două triunghiuri egale din care vom confecționa două flori de ghiocel.
Am pliat „colțurile” fiecărui triunghi.

Am decupat, din carton roșu, o frumoasă inimioară care va fi baza mărțișorului nostru.
Am decupat, din hârtie glasată/coală verde o tulpină și frunza.
Am lipit tulpina și frunza în mijlocul inimioarei.


Am aplicat floricica de ghiocel.
Am adăugat o etichetă scrisă frumos și un șnur.
Șabloanele folosite de noi sunt reprezentate mai jos:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu