Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

luni, 26 februarie 2018

Viorele (pictură)

Chiar dacă iarna nu se lasă convinsă să plece, săptămâna aceasta nu ne-am putut abține să nu aducem un strop de culoare în clasa noastră.
Culorile cele mai frumoase sunt cele redate de prospețimea florilor de primăvară așa că ne-am hotărât să redăm și noi această frumusețe prin picturile noastre. Astăzi ne-am ocupat de recunoașterea unor flori destul de cunoscute și întâlnite în grădinile noastre: viorelele. Am discutat despre culoarea acestor flori, despre părțile componente ale acestora, am comparat culoarea albastră cu cerul senin și ochii câtorva colegi, după care am trecut la realizarea lucrărilor. Am lucrat cu migală și atenție la detalii iar la final, cum era și normal, am organizat o mică expoziție cu lucrările noastre astfel încât ele să poată fi admirate de cei care trec pragul școlii noastre.
Modelul folosit de noi este această planșă:
La final am fost foarte încântați de lucrările realizate:
Cele mai apreciate lucrări au fost cele prezentate mai jos:




Expoziția realizată cu ajutorul lucrărilor noastre poate fi admirată și apreciată de ceilalți colegi dar și de părinți:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu