Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

luni, 3 septembrie 2018

Rugăciune pentru școlărei

Încă nu am definitivat orarul clasei - așteptăm „așezarea” orelor de ed. fizică, lb.franceză și religie - dar un lucru este sigur: ziua de luni va începe cu Dezvoltare personală. Vom avea astfel răgazul necesar să ne împărtășim activitățile desfășurate în weekend, ne vom împărtăși unii altora impresii, vom desfășura activități specifice dezvoltării personale.

Ca orice grup, vom avea nevoie de o rutină care să ne ajute să funcționăm și să ne imprime senzația de „apartenență” . Prin urmare, la început de săptămână, în cadrul primei activități, vom găsi răgazul necesar de a rosti împreună o rugăciune. Astfel vom aduce în sala de clasă o stare pozitivă necesară pentru activitățile desfășurate.
Rugăciunea pe care o vom intona este ușor de reținut și cuprinde valori esențiale, specifice copiilor de 6 - 7 ani:


Rugăciune pentru copii

Mă ferește, Bun Părinte,
Și de rele, și de boală,
Ajută-mi să fiu cuminte
Și acasă și la școală!

Să mă străduiesc mereu,
Să mă port cum se cuvine
Și s-aduc în jurul meu
Bucurie, nu suspine!

Doamne, Doamne, Bun Părinte,
Eu acum îți mulțumesc
Și Te rog mereu fierbinte
Să ma ierți de mai greșesc!

Și atât te mai rog eu:
Pe părinți, surori și frați
Să îi ocrotești mereu
Și să fim apropiați.
                             AMIN


Școlăreii vor avea ocazia de a atașa, în portofoliul personal, o fișă reprezentativă pentru rugăciunea noastră:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu