Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 1 martie 2019

Colaj cu flori de primăvară

Florile aduc veselie și culoare oriunde s-ar afla. Ne-am gândit să aducem și noi un strop de primăvară în clasa noastră și am realizat un colaj cu flori. Tehnica de lucru este foarte simplă, am decupat după contur florile deja imprimate pe hârtie colorată. am decupat și ornat vaza iar tulpinile le-am realizat din fâșii de hârtie verde.

Ca de fiecare dată în cadrul orelor de arte vizuale, școlăreii au avut libertatea de a-și folosi imaginația în decorarea vazei, dar și în a-și orna după bunul plac colajul realizat.
Rezultatul a fost unul care ne-a mulțumit pe toți.
Pentru vază am folosit următorul șablon:
Pentru realizarea florilor am imprimat, pe hârtie de culori diferite, următorul șablon:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu