Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 1 martie 2019

Mărțișoare din paste făinoase


Anul acesta am optat pentru confecționarea mărțișoarelor din paste făinoase. Tehnica este foarte simplă, la îndemâna oricui, iar rezultatul obținut mulțumește și cel mai pretențios școlărel. Pentru realizarea acestor mărțișoare am avut nevoie de:

-paste făinoase de diferite forme;
-carton colorat
-pistol de lipit cu silicon
-batoane de silicon incolore și colorate
-pânză de sac
-fir alb și roșu pentru confecționarea șnurului
-ojă colorată
Școlăreii au dovedit inventivitate și creativitate. O mare parte din ei au acasă pistol cu silicon, așa că utilizarea acestuia nu a creat probleme. Cu ojă am pictat pastele iar cu ajutorul siliconului colorat am adăugat elemente colorate care să dea un aspect cât mai vesel mărțișorului nostru. Fiecare școlărel a avut libertate deplină în a-și folosi imaginația. Nu le-am oferit, așa cum se așteptau, un model deja confecționat. Am discutat, am analizat materialele pe care le aveam la îndemână, ne-am creat fiecare propriile modele și ....am trecut la treabă. După două ore de arte vizuale, desfășurate în două zile consecutive (joi și vineri), toți școlăreii aveau pregătite suficiente mărțișoare pentru a le oferi persoanelor dragi din viața lor.
Pentru șnur am optat să împletim chiar noi ață roșie și albă, respectând astfel tradiția strămoșilor noștri care confecționau cu multă migală și pricepere mărțișoare la fiecare început de primăvară. Am învățat și exersat împletirea firelor și ne-am bucurat enorm de rezultatul muncii noastre:













la finalul activității, întreaga muncă a școlăreilor a fost recompensată cu un mărțișor dulce:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu