Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

luni, 24 iunie 2013

O amintire hazlie

Eu sunt bucătarul clasei! Așa mă cunosc toți colegii și nu mi-e rușine că îmi place să gătesc. Toți colegii știu că-mi bag nasul în treburile mamei atunci când gătește. Tocmai de la această pasiune a mea am și cea mai frumoasă amintire.
De aniversarea zilei de 8 Martie am avut noi ambiția de ”a găti” un tort. Cuvântul ”gătit” este impropriu deoarece tortul nostru a fost de fapt tot o concepție a noastră și a fost gătiti…dar la rece: frișcă rece, compot de ananas rece, pișcoturi…reci, fructe la fel de reci ca toate celelalte ingrediente. Am strâns materialele, ne-am spălat pe mâini și …la treabă. Eu eram bucătarul șef. Tocmai îl pun pe Costi să taie bananele rondele când ce să vezi? Tăia trei rondele, mânca una, iar tăia rondele, iar mânca….și tot așa. Mă duc să-i spun să înceteze, el ripostează gata de ceartă. Maria intervine și ea, ca de obicei, să aplaneze… Îl scap pe Luci din vedere, tocmai pe el care venise în sacou, și el cu Mădălin încep o bătaie cu frișcă. Aoleu! Ce putea ieși1 Situația scăpa cu totul de sub control. Noroc că doamna a intervenit că altfel mai terminam…la 8 Martie viitor.
Ce să mai spun că Alex s-a îndopat cu atâtea pișcoturi cu frișcă, că s-a jurat că nu mai mănâncă frișcă sau pișcoturi vreodată.
Cum a ieșit tortul? Foarte bun, mămicile l-au apreciat, l-au gustat iar mama lui Luci abia atunci a realizat de ce sacoul băiatului era pătat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu