Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

luni, 24 iunie 2013

Sfârșit de clasa a IV-a

Gânduri la sfârșit de an
     Sunt elev în clasa a-IV-a, dar parcurg cu deosebită emoție ultimile zile din acest an școlar. Din septembrie voi fi în clasa a-V-a și cred că toată viața mea de școlar va fi total diferită.
            Acum însă găsesc răgazul necesar pentru a-mi revizui amintirile. Am petrecut trei ani minunați, pentru că eu am venit în această clasă atunci când eram deja în clasa a-II-a. Colegii mi-au fost mereu alături, la bine și la greu. Alături de ei am învățat adevăratele valori pe care trebuie să le respect. Ca și acasă, la școală ne comportam ca o familia, conduși îndeaproape de doamna învățătoare. De aceea cea mai scumpă amintire dinn acești ani de școală au fost atunci când ne-am cumpărat jurnalele și am scris în ele toate gândurile, frământările și lucrurile care ne umpleau viața de farmec. Îmi plăcea să vin la școală, să fiu cu colegii și mi-a plăcut să împart cu ei toate aceste lucruri. Din clasa a-II-a și până acum nici o zi măcar n-a trecut fără să învăț ceva nou, interesant, util. Doamna a știut cum să ne stârnească curiozitatea și roadele muncii dumneaei se văd acum, când ne privește cu atâta mândrie. Tot dumneaei ne spunea mereu :”Timpul pierdut nu se mai recuperează niciodată”. Am crezut din suflet aceste vorbe și n-am pierdut nici o clipă.
            Acum, la sfârșit de clasa a-IV-a, o emoție caldă și plăcută mă învăluie, dar privesc încrezător înainte. Am crescut și acest lucru mă bucură. Vreau să fiu la fel de conștiincios și mai târziu, să-mi bucur părinții, dar știu că, undeva, în sufletul meu, voi purta pentru totdeauna amintirea minunată a acestor ani de școală.
                                                                                                                  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu