Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 29 decembrie 2016

Ornamente de sezon (iarna)

Știu că perioada în care ne străduiam să ornăm clasa, scara blocului sau - de ce nu?- propria cameră cu ornamente cât de cât inedite, create de noi, a trecut, dar să recunoaștem: în primul rând, săptămâna premergătoare Crăciunului a fost un adevărat „maraton” de  pregătiri, lecții (de, era încă școală!) serbări, planificări de petreceri, iarăși pregătiri - de data aceasta acasă...
Așa că ne-am hotărât să petrecem puțin timp confecționând ornamente pe care le-am expus, deși în curând perioada sărbătorilor va trece... Ne-am liniștit cu gândul că vor fi foarte utile și anul următor... În plus, pe o vreme atât de geroasă, cu un vânt care nu se mai potolește, realizarea acestor ornamente ne-a făcut să avem parte de ceva activități plăcute pe timpul vacanței :

  • Din fâșii de hârtie colorată am reușit să realizăm frumoase ornamente pe care le-am „înșirat” pe un lanț realizat tot din fâșii colorate:


  • Tot cu ajutorul fâșiilor de hârtie colorată, de data aceasta albă, am ornat bărbile acestor Moși Crăciuni:
  • Piesa de rezistență a reprezentat-o confecționarea unei stele. Din foaia A4 am obținut, prin îndoire, un pătrat. Primul pas a fost să eliminăm surplusul de hârtie, apoi am marcat, tot prin îndoire, diagonalele (ne era util în realizarea următorilor pași). Am măsurat laturile pătratului și, la jumătatea fiecărei laturi am crestat cu foarfeca aproximativ 2 cm - 2,50 cm. Fiecare colț l-am îndoit pe jumătate (până la diagonala marcată prin îndoire) și am lipit. În imagini sunt două stele, lipite, din coli de culori diferite:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu