Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 12 iulie 2017

Poezie pentru „Întâlnirea de dimineață”

Bună dimineața!

Este o poezie foarte drăguță, potrivită pentru momentul întâlnirii de dimineață.
Versurile simple, ușor de reținut, pot fi recitate chiar și în cor de școlărei. Pe de altă parte, recitarea versurilor poate reprezenta un excelent exercițiu de dicție:

La fereastra mea, de pază,
                                                      Dimineața stă o rază
                                                      Sărutându-mi geana stângă
                                                      Vraja viselor mi-alungă
                                                      Și apoi, când mă deșteaptă,
                                                      Îmi sărută geana dreaptă
                                                      Atunci spun cu încântare
                                                      -Bună dimineața, soare!
                                                       Și m-apuc de-nviorare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu