Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 13 octombrie 2017

Exerciții premergătoare scrierii cifrei 3 (trei)

Am încercat ca activitatea de scriere propriu-zisă a cifrelor să nu devină una plictisitoare și repetitivă, astfel încât școlăreii s-o desfășoare cu mare plăcere.
În cadrul scrierii cifrei 3 (trei) mă voi ajuta puțin de versurile din cartea „Ghici ce voi desena aici?” a autoarei Lucia Muntean.

Pentru aceste versuri am schițat un peștișor căruia i-am aplicat, pe post de solzi, cifra 3 (trei) punctată. Pas cu pas, în funcție de versuri, vom uni punctele, apoi vom scrie pe spate solzișorii. Am schițat trei modele de peștișori pentru că învățăm numărul și cifra 3 (trei), dar școlăreii vor avea misiunea de a scrie ei solzișorii :
În cele din urmă vom desena și picta un acvariu cu trei pești:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu