Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 19 octombrie 2018

Cartea literei T

Ideea nu-mi aparține, am găsit-o anul trecut, pe când școlăreii erau în clasa pregătitoare și mi s-a părut foarte interesantă. Prima noastră carte am „construit-o” în ziua în care serbam „Ziua Mondială a Educației” și am lucrat toți, împreună, la „Cartea literei A”.
Activitatea i-a captivat foarte mult pe școlărei, s-au întrecut în rezolvarea sarcinilor iar la final au răsfoit încântați rezultatul muncii lor. Pentru „Cartea literei A” am folosit idei găsite AICI.
Încântarea școlăreilor m-a determinat să continui această idee și cu prilejul recapitulării literelor
A -T (noi respectăm ordinea literelor propusă de manualul Comunicare în limba română, clasa I, autor O.Pârâială). De data aceasta am folosit propriile idei și alte surse de inspirație găsite pe internet. Fișele sunt diverse și sarcinile de lucru variate au fost un bun prilej pentru școlărei să-și demonstreze măiestria și priceperea în rezolvarea lor. O parte din fișe le-am decupat sub formă de bilețele (care au fost lipite pe coli colorate) iar altele le-am completat și păstrat în forma lor inițială; în cele din urmă am obținut o cărticică minunată de care școlăreii sunt foarte mândri:








În realizarea cărții literei T am folosit diverse fișe și materiale cum ar fi următoarele:





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu