Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

miercuri, 24 octombrie 2018

Lucrări de toamnă

A fost o toamnă lungă și frumoasă, cu zile calde și vreme minunată. Acum, în săptămâna premergătoare vacanței, ne-am gândit că ar fi timpul să ne luăm rămas bun de la acest frumos anotimp. Cel mai potrivit mod de a aduce un omagiu toamnei a fost acela de a realiza o mulțime de lucrări prin care să adăugăm și mai multă culoare, și mai mult farmec toamnei.

Prin urmare, am strâns tot ce, de la începutul anului până acum, am adus la școală: tărtăcuțe, frunze, conuri de brad, sticluțe de plastic... Cu ajutorul lor am realizat atâtea și atâtea activități frumoase, ne-au ajutat să numărăm, să comparăm, să sortăm  elemente, să adunăm, să scădem....iar acum este timpul să le dăm o altă întrebuințare.
Ne-am unit forțele și, cu migală, pricepere și muuuuuultă imaginație, am realizat minunate lucrări de care suntem foarte mândri:

  • Pentru început am pictat dovleci:

  • Am identificat jumătățile potrivite,le-am reîntregit, am lipit și colorat imaginile:
  • Am realizat, cu ajutorul unui bidon de plastic de 0,5 l îmbrăcat în ață, un arici cu țepi confecționați din... conuri de brad:

  • Ne-am construit suporturi pentru creioane din bețișoare de înghețată:
  • Am pictat fructe coapte așezate într-un frumos coșuleț:
  • Am „personalizat” câteva tărtăcuțe găsite în grădină:

  • Am confecționat din baloane dovleci pe care i-am ornat frumos și i-am integrat în decor (aici am avut nevoie de ajutor dar și de foarte multă răbdare: am îmbrăcat balonele umflate în ziare lipite cu aracet, am așteptat două zile să se usuce foarte bine, am vopsit baloanele cu vopsea și le-am ornat:



  • Am confecționat, din hârtie colorată, o micuță vrăjitoare (ideea am găsit-o AICI)








Sperăm că lucrările noastre v-au inspirat! 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu