Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 27 octombrie 2018

Dovleci ornați

Cum era și normal, în ultima zi de școală am găsit răgazul necesar pentru a desfășura o activitate distractivă și foarte potrivită pentru acest moment: am ornat dovleci. Școlăreii și-au folosit toată imaginația și priceperea pentru a obține un dovleac cu multă personalitate. Activitatea a fost „votată” ca fiind una din preferatele lor - așa se întâmplă cu majoritatea activităților - prin urmare am imortalizat momentul și pentru albumul clasei.

În realizarea activității am avut nevoie, în primul rând, de dovleci (școlăreii i-au adus din propria grădină și astfel am avut ocazia să remarcăm avantajele faptului că locuim în mediul rural). Pentru ornarea dovlecilor școlăreii și-au folosit pur și simplu imaginația: din fâșii de hârtie creponată sau din mătase de porumb au realizat părul monstrulețului, pălăriile le-am aplicat din frunze presate, celelalte detalii - ochi, nas, gură - le-am confecționat din hârtie colorată. Pentru lipirea detaliilor am folosit aracet, dar ar putea fi potrivit scotchul dublu adeziv sau pistolul de lipit (cu silicon).









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu