Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 12 octombrie 2018

Pictură: Livada cu meri

Pentru că am tot discutat și exersat literele m mic și M mare (de tipar și de mână) am considerat tocmai potrivit ca, în cadrul activității de A.V.A.P. să continuăm cu o temă integrată în sfera noastră de interes: Livada cu meri. Cu această ocazie am discutat câteva noțiuni de bază, foarte utile în realizarea unei picturi, printre care:

Utilizarea adecvată a spațiului plastic: realizăm fondul pe întreaga suprafață a foii, cerul „se unește” cu pământul;
Folosirea culorilor potrivite în redarea peisajului de toamnă
Folosirea pensulelor potrivite în realizarea detaliilor: pensule groase pentru fond, mijlocii pentru forme (copacii) și cele subțiri pentru redarea detaliiloe
Merele - roșii, coapte, rumene - le-am realizat cu ajutorul dactilopicturii, dehnică folosită anterior, în cadrul temei de pictare a strugurilor. Spre deosebire de tema anterioară, la care am folosit degetul arătător pentru a „puncta” boabele de struguri, pentru mere am folosit degetul mic.
Așa cum era de așteptat, școlăreii au fost încântați de tema propusă, au realizat-o cu mare responsabilitate și rezultatele au fost minunate:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu