Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

vineri, 12 octombrie 2018

Litera M mare (de tipar și de mână)

Ziua dedicată învățării literei M mare (de tipar și de mână) a respectat oarecum pașii scenariului stabilit în cadrul învățării literelor anterioare (a, A și m). Totuși, în introducerea activității de învățare a literei M mare (de tipar și de mână) am considerat că este necesar să ne reamintim literele deja învățate.
Pentru realizarea acestui moment am folosit o fișă care s-a dovedit pe placul școlăreilor: un măr inscripționat cu literele învățate. Pe frunza mărului am considerat potrivit să apară litera M mare de tipar iar școlăreii au recunoscut-o imediat, au numit-o și colorat-o.
Mărul, frumos ornat și colorat, și-a ocupat locul binemeritat în caietul cu foaie velină:


 iar în partea a doua a activității am citit lecția dedicată literei M mare și am rezolvat exercițiile propuse la lecția respectivă (Comunicare în limba română, autor O. Pârâială, pag. 19).

Ca activitate în completare am ornat litera M mare cu multe mere „mărunțele”:




Scrierea literei M mare de mână, a silabelor și cuvintelor formate cu literele învățate, a decurs excelent și toți școlăreii s-au descurcat de minune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu