Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

marți, 27 noiembrie 2018

Proiect: „La mulți ani, România!” (Activitatea II)

A doua activitate a proiectului de săptămâna aceasta - „La mulți ani, România!” - a fost pe placul și gustul școlăreilor: am confecționat stegulețe. Etapele de lucru au fost foarte simple, produsul final fiind foarte ușor de obținut.
Aceasta era și ideea... Orarul zilnic nu prevede mereu desfășurarea unor lecții de „confecționat” (adică A.V.A.P.) prin urmare totul trebuia să se desfășoare într-un timp relativ scurt, în așa fel încât să nu ne abatem de la rutina zilnică. Am optat, deci, ca astăzi să confecționăm steagul României. Pentru realizarea lui am avut nevoie de:

paie pentru suc
scotch dublu adeziv
șablon
creioane colorate/carioci
lipici solid
foarfecă

Am folosit, în realizarea stegulețului, următorul șablon:

Am colorat, fiecare, steagul în funcție de preferințe: unii cu ajutorul creioanelor colorate, alții cu carioci;
 Am decupat steagul fără a separa cele două părți:
Pe verso, pe acea porțiune rămasă între cele două părți, am lipit scotch dublu-adeziv;
Am aplicat exact la mijloc paiul de suc pe post de băț;
Am aplicat, cu generozitate, lipici doar pe o parte a stteagului;
Am pliat cele două părți presând bine partea cu „bățul” pentru o suprapunere perfectă;
Ne-am distrat „fluturând” stegulețele noastre, cu mare mândrie, în sala de clasă.


Produsul final este acesta:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu