Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

joi, 30 aprilie 2015

C.L.R.:„UA”, „OA”; „IA”; „EA”

Fișa conține exerciții cu un grad mediu de dificultate și poate veni în completarea activităților desfășurate la clasă. Elevii vor citi un text, vor selecta cuvintele pe baza unor criterii prevăzute de cerințe, vor completa cuvinte lacunare, vor identifica scrierea corectă a cuvintelor:

Rebus: Flori de primăvara

Rebusul se axează pe recunoașterea și  denumirea unor flori de primăvară. În completare, continuând în aceeași atmosferă de joc, am prevăzut câteva ghicitori legate tot de florile de primăvară. Sperăm ca fișa să vi se pară drăguță și interesantă. Noi ne-am distrat atunci când:

A.V.- „Broscuța țestoasă”

Copiii sunt fascinați de lumea minunată a animalelor. Pentru că am studiat lectura „Iepurele și broasca țestoasă” ne-am gândit să confecționăm o broscuță din cofraje de ouă. Este foarte simplu de realizat dacă decupezi o „găoace” de jur împrejur. Apoi, cu puțină imaginație, am pictat-o pentru a-i da aspectul unei veritabile broaște țestoase. Activitatea a fost „condimentată” cu vizionarea desenului animat „Iepurele și broasca țestoasă” oferit de site-ul Trilu-lilu, dar și cu câteva curiozități despre broasca țestoasă:

luni, 27 aprilie 2015

A.V.Iepurasul

Chiar daca Pastele a trecut, cine spune ca iepurasul reprezinta doar simbolul acestei sarbatori? Pana la urma, in traditia noastra nici nu se pomeneste de iepuras.... Am imprumutat si noi acest simbol, ca multe altele, din alte traditii. Iata ca astazi ne-am hotarat noi, pur si simplu, sa confectionam un iepuras, mic si dragalas, care sa dea viata machetei noastre! Activitatea a fost „condimentată” cu ajutorul câtorva curiozități despre iepuraș și cântecul „Iepurele și ariciul” de pe You Tube.

vineri, 17 aprilie 2015

Ornamente pentru Paște

Ne-am hotărât să lucrăm fiecare ornament sub forma unui mic proiect. Astfel, fiecărui elev îi revenea sarcina de a realiza câte o mică piesă, pentru ca apoi să le asamblăm împreună. Ideea s-a dovedit eficientă și am reușit să realizăm ornamente minunate. Bineînțeles, sfoara pe care am folosit-o la realizarea coșulețelor reprezintă piesa noastră de rezistență anul acesta:

duminică, 12 aprilie 2015

Câmp cu mielușei

Am tot vorbit în acestă „Săptămână altfel” de miei, de Paște și de simbolurile creștine care ne definesc. Dacă tot mai aveam în „cutia cu resturi” puțină pastă de dinți albă (pe care am folosit-o cu succes în redarea zăpezii pe desenele de iarnă) ne-am gândit să epuizăm stocul cu ... mielușei...

Felicitări și...mărțișoare

Școlăreii s-au dovedit foarte inventivi și creativi în realizarea mărțișoarelor și a felicitărilor! Fiecare model este unic și deosebit, creat cu migală și pasiune, astfel încât dovedește dragostea și grija pe care le-au folosit în realizarea lor:

joi, 2 aprilie 2015

Coș cu flori

Florile înfrumusețează viața și îi dau culoare. Din hârtie creponată și câteva șabloane de flori am reușit să realizăm colaje minunate:

Pomi înfloriți

Săptămâna aceasta ne-am distrat puțin pictând cu.... bețișoare de urechi și cu degețelele. Pensula subțire ne-a dat mereu bătăi de cap, așa că am folosit, la pictarea crenguțelor, bețișoare de urechi. Florile le-am ștampilat cu degețelele. A fost foarte distractiv!

Colaj de Paște

Fetele și-au demonstrat încă o dată talentul! Toate „piesele” care compun colajul au fost relizate zilele trecute pentru ca aracetul folosit din plin la lipire să se usuce foarte bine. Apoi au decupat piesele, le-au lipit așa cum au considerat ele că este mai bine și a rezultat un colaj:

Ornamente pentru Paște

Am realizat două ornamente destul de drăguțe, spunem noi, în special că ele pot fi lipite pe fereastră,  agățate de crenguțele copacului prezent în macheta de primăvară, atârnat de tavan sau chiar pe ușa clasei ca un mesaj de „Bun - venit”.