Ajutați-ne să fim eficienți! CONDICA DE SUGSTII

sâmbătă, 30 mai 2015

Diplome pentru premii

Revenim anul acesta cu câteva modele de diplome care pot fi oferite elevilor la sfârșitul anului școlar. Sperăm că rezultatele lor reflectă pe deplin efortul depus în acest an școlar și vor fi pe măsura așteptărilor...

vineri, 29 mai 2015

A.V.-„Felicitare de 1 Iunie”

Ne-am gândit că ziua de 1 Iunie este atât de importantă că trebuie neapărat sărbătorită în avans, și cum puteam face acest lucru decât jucându-ne? Pe bilețele minuscule ne-am scris fiecare numele, le-am amestecat și am extras fiecare un bilețel, astfel că fiecăruia dintre noi le-a revenit biletul cu numele altui copil.Regula este foarte simplă: trebuia să pregătim o felicitare pentru colegul al cărui nume l-am extras. Bineînțeles, de mare ajutor ne-a fost șablonul, dar mesajul transmis a fost propria creație a fiecăruia dintre noi.
Modelul felicitării, dar și aspecte ale reacției noastre în momentul primirii acesteia, le împărtășim cu drag cu voi:

vineri, 22 mai 2015

„Înmulțirea cu 9”(fișă)

Fișa conține exerciții variate, cu un grad mediu de dificultate, și poate fi folosită cu succes chiar și în orele alocate recapitulării înmulțirii numerelor naturale:

„Înmulțirea cu 8”(fișă de lucru)

Fișa poate fi folosită atât ca sarcină de lucru pentru munca independentă, cât și pentru lucrul pe echipe. Exercițiile variare și cu un grad mediu de dificultate pot fi utilizate și în cadrul lecțiilor de recapitulare:

„Înmulțirea cu 7”(aprofundare)

Fișa poate fi folosită în cadrul lecțiilor de recapitulare a cunoștințelor. Exercițiile pot fi rezolvate direct pe fișă, sub forma unor activități de muncă independentă, sau pot fi rezolvate la tablă, frontal, cu toți elevii clasei:

„Matematica în versuri”

Sunt trei probleme în versuri care sigur îi vor încânta pe micii școlărei. Ei acu ocazia să exerseze cunoștințele dobândite în clasa a-II-a și să se distreze rezolvând aceste probleme. Fișa poate fi folosită și în cadrul recapitulării finale, fiind atașate și indicații: