- Limbă și comunicare: Povestea ”Licuriciul cel grăbit”
- Elevii ascultă povestea, după care sunt solicitați să răspundă la întrebări formulate pe baza poveștii: De ce credeți că era licuriciul grăbit? Cum călătorește Toamna? Cu cine s-a întâlnit licuriciul? Puteți descrie un licurici? Ce a scos licuriciul din desagă? De ce s-a speriat ariciul? Dar cărăbușul?etc.
- Spunem următorul enunț: Norul aduce ploaia.
- Din câte cuvinte este alcătuită propoziția? Care este primul/al doilea/al treilea cuvânt din propoziție?
- Ce știți despre toamnă? Alcătuiți propoziții din 2-3 cuvinte.
- Se cântă o strofă din cântecul ”A...a...a...acum e toamnă, da!”
- Elevii primesc fișa de lucru: Se formulează cerințele:
- Uniți punctele folosind creionul, urmând modelul, apoi colorați fructele!
- Încercuiți numai fructele care se coc toamna! Câte fructe ați colorat în total? Câte fructe ați încercuit? Câte fructe au rămas neîncercuite?etc.
- Pe verso am cerut elevilor să deseneze un peisaj de toamnă.
marți, 17 septembrie 2013
Să facem cunoștință!
Primele zile ca școlar sunt extrem de solicitante pentru micii școlărei, dar și pentru părinți sau învățători. Pentru o primă zi de activitate am îmbinat jocul cu activitatea propriu-zisă. Sper că voi reuși astfel să descopăr înclinațiile și preferințele fiecărui școlărel, astfel încât învățarea să fie cât mai plăcută și eficientă pentru fiecare în parte:
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu