Astăzi școlăreii au avut parte de mai multe surprize! Ca o primă zi după o vacanță binemeritată și plină de evenimente, activitățile au fost astfel selectate încât școlăreii să participe la acestea cu plăcere.
Întâlnirea de dimineață: Vizionarea desenului animat ”Bobiță și omul de zăpadă”;
MEM: Adunarea și scăderea numerelor 0-10; Numere pare/impare - Recapitularea cunoștințelor.
- Captarea atenției: Se citește următoarea ghicitoare:„Stă-n grădină, lângă pom/Îi zici om, dar nu e om/Și când soarele-ncălzește/Nu-l mai vezi, că se topește.” - Omul de zăpadă;
- Copiii au primit câte o pălărie pe care au scrise diverse numere de la 1 la 10. Pălăriile cu numerele pare le desenau cu roșu, cele cu numere impare le desenau cu verde; în funcție de felul numerelor(par sau impar) le așează în grupa numerelor pare/impare pe stativ;
- Copiii primesc câte un om de zăpadă pe care este scrisă o operație matematică de adunare sau de scădere; ei vor calcula operația dată, ies la tablă, scriu operația și aleg de pe stativ pălăria omului de zăpadă(pe pălărie este scris rezultatul exercițiului primit);
- Fiecare elev trece în banca sa și lipește pe caiet omul de zăpadă ”aplicându-i” și pălăria.
- Elevii primesc sarcina ca, pentru fiecare rezultat de pe pălărie, să ”inventeze” o operație de asunare și una de scădere al căror rezultat să fie numărul scris pe pălărie.
- În încheierea activității toți se delectează ascultând cântecul ”Omul de zăpadă”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu