În cadrul acestei activități școlăreii vor asculta propozițiile (Mama curăță cartofi. Varza are vitamine. Toamna rândunica pleacă. Mazărea este gustoasă.), vor observa numărul cuvintelor în propoziție - acestea sunt marcate cu gri - vor încercui poziția cuvântului reprezentat prin imagini și- vor despărți în silabe. Aceste cuvinte au fost selectate iar școlării vor despărți cuvintele în silabe și vor identifica sunetele silabelor marcând cu „bulină plină” poziția sunetului „r”.
În partea a doua a activității vom scrie semne grafice.
La sfârșitul activității școlăreii vor atinge următoarele obiective:
- să alcătuiască/pronunțe propoziții formate din trei cuvinte;
- să identifice poziția și ordinea cuvintelor în propoziție;
- să despartă propozițiile în cuvinte și cuvintele în silabe;
- să identifice poziția sunetului „r”;
- să scrie semne grafice.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu