Cu acest prilej vom continua proiectul nostru intitulat „Vin sărbătorile” și, în cadrul acestuia, vom recapitula toate noțiunile învățate până acum.
Săptămâna aceasta de școală i-o dedicăm cu precădere lui Moș Nicolae iar activitățile vor culmina cu o vizită la biserica din sat, vizită pe care o vom desfășura chiar la sfârșitul acestei săptămâni.
Deocamdată vom începe, la Comunicare în limba română, cu un text nu foarte lung, în care este descris începutul iernii. Textul, preluat dintr-un manual pentru clasa a II-a mai vechi, este ușor de citit și de înțeles, astfel încât vom putea desfășura pe baza lui câteva activități de ameliorare și dezvoltare, activități dedicate cu precădere școlăreilor care sunt mai „lenți” la citit.
Pe baza acestui text noi am prevăzut următoarele activități:
formularea răspunsurilor la întrebări pe baza textului citit
- identificarea semnelor de punctuație utilizate în diverse contexte de comunicare
- identificarea cuvintelor care conțin grupuri de litere învățate
- indicarea unor cuvinte cu sens asemănător/opus
- completarea unui text cu semnele de punctuație potrivite
- transcriere/scriere după dictare
O parte din activitățile prevăzute mai sus sunt cuprinse în fișa de lucru, altele le vom rezolva pur și simplu pe baza cerinței formulate de învățător.
Fișa folosită de noi este următoarea:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu