Întrucât exercițiile propuse în manualul de limba română pentru clasa a III-a par (oarecum) insuficiente în activitățile noastre, am hotărât să însoțim textele cu fișe de lucru ce conțin exerciții variate, menite să ne ajute în descifrarea și înțelegerea textului citit.
Cu ajutorul școlăreilor am identificat, în textul „Coridorul ispitei”, o serie de cuvinte asupra cărora ne-am găsit răgazul necesar să le explicăm, cuvintele respective nefiind cuprinse în rubrica „vocabular” ce însoțește textul. Fișa ne-a ajutat foarte mult în activitățile noastre și astfel am reușit cu succes să desfășurăm împreună următoarele activități:
- identificarea noilor cuvinte; introducerea acestora în enunțuri proprii;
- scrierea corectă a cuvintelor sa/s-a; ia/i-a;
- identificarea, în textul citit, a unor cuvinte pe baza criteriilor date;
- identificarea cuvintelor ce alcătuiesc enunțuri logice;
- ordonarea logică a evenimentelor desfășurate;
- formularea răspunsurilor la întrebări.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu